Konya Emlakçılar Odası'ndan Anlamlı Etkinlik: Tapu Önünde Aşure İkramı

Konya Emlakçılar Odası, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure programında tapu çalışanları, emlak sektörü temsilcileri ve vatandaşları bir araya getirdi.

Konya Emlakçılar Odası Yönetim Kurulu, toplumsal dayanışmayı ve birlikteliği pekiştirmek amacıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. 5. Tapu ve Kadastro Müdürlüğü önünde gerçekleştirilen aşure programına ilgi yoğun oldu.

Etkinliğe; tapu dairesinde görev yapan memurlar, oda üyesi emlak profesyonelleri, çok sayıda vatandaş ve basın mensupları katıldı. Program kapsamında davetlilere sıcak aşure ikramında bulunuldu.

"Aşure Paylaşmanın ve Bereketin Simgesidir"

Etkinlikte basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Konya Emlakçılar Odası Başkanı Abdullah Çiftçi, aşure geleneğinin kültürümüzdeki önemine dikkat çekti. Başkan Çiftçi, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Aşure; paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Konya Emlakçılar Odası olarak, toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür manevi ve kültürel etkinlikleri sürdürmeye büyük önem veriyoruz. Bugün burada hem meslektaşlarımızla hem de vatandaşlarımızla bir arada olmaktan mutluluk duyuyoruz."

Sosyal ve Mesleki Faaliyetler Hız Kesmeden Sürecek

Konya Emlakçılar Odası yönetimi, sadece mesleki alanda değil, sosyal sorumluluk ve dayanışma projelerinde de aktif rol oynamaya devam edeceklerini vurguladı. Oda yetkilileri, üyelerinin ve vatandaşların her zaman yanında yer alarak, birlik ve beraberlik ruhunu yansıtan faaliyetlere kararlılıkla devam edeceklerini belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Konya Haberleri