Konya Büyükşehir Belediyesi, Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929. Yılı dolayısıyla Darülmülk Kutlamaları ve anma programı düzenliyor.
Bu yılki kutlama etkinlikleri kapsamında ilk olarak Alaaddin Camii’nde Cuma namazı öncesinde ecdadın aziz ruhu için dualar okundu; hutbede Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler anıldı.
Program nöbet değişiminden sonra Kur'an-ı Kerim tilaveti ve yapılan duayla sona erdi.
Etkinlikler kapsamında yapılacak anma programı ise bugün saat 20.45’da Alaeddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi’nde gerçekleştirilecek.