Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den UCLG Başkanı seçilen Altay'a tebrik

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, "Dünya Belediyeler Birliği" olarak da bilinen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı’nın (UCLG) Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay için bir tebrik mesajı yayımladı

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, "Dünya Belediyeler Birliği" olarak da bilinen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı’nın (UCLG) Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay için bir tebrik mesajı yayımladı.

Başkan Atiker mesajında, "Konya'mızın gururu Sayın Uğur İbrahim Altay Başkanımızın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi hepimizi gururlandırmıştır.

Yıllardır şehrimize büyük bir özveriyle hizmet eden, Konya'mızı ülkemizde ve uluslararası platformlarda başarıyla temsil eden Başkanımızın bu önemli göreve layık görülmesi bizler için de büyük bir mutluluk ve onur kaynağıdır.

Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Rabbim yolunu açık, başarılarını daim eylesin. Tebrikler Başkanım. Konya sizinle gurur duyuyor" ifadelerini kullandı.

Konyaspor Kulübünden yapılan resmi açıklamada ise, "Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’ın, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi; şehrimiz ve ülkemiz adına büyük bir gurur kaynağı olmuştur.

Uluslararası düzeyde üstlendiği bu önemli görevin, yerel yönetimler arasında iş birliğinin güçlenmesine ve ülkemizin temsil gücünün daha da artmasına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Sayın Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Konyaspor Haberleri